خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/06 - 16:53
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کرمی‌راد با تشریح جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ؛

بررسی لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیئت‌های انظباطی نیروهای مسلح

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیئت‌های انظباطی نیروهای مسلح با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در این کمیسیون خبر داد.


محمد کرمی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره جزئیات جلسه امروز (سه‌شنبه ۶ دی) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیأت‌های انظباطی نیروهای مسلح با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بررسی شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان جلسه مقرر کرد که اصلاحیه لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیأت‌های انظباطی نیروهای مسلح همراه با نظرات جدید از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط برای بررسی در نشست بعدی کمیسیون آماده شود. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ‌ رئیس صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر به کمیته امنیت داخلی مجلس آمد و گزارش مفصلی را از روند کارهای این صندوق از سال ۵۰ تاکنون ارائه و مشکلات آینده و راهکارهای رفع آن‌ها را تشریح کرد. /

پایان پیام

  • کد خبر : 65844
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم