خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/11 - 13:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
تجری به خانه ملت خبر داد:

بررسی لایحه حمایت از خانواده در کمیسیون حقوقی و قضایی

**عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه بررسی مواد 22، 23 و 24لایحه حمایت از خانواده در دستور کار کمیسیون قرار دارد، گفت: این مواد با حضور کارشناسان مختلف بررسی خواهد شد.

"فرهاد تجری" نماینده قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به ارجاع مواد 22، 23 و 24 لایحه حمایت از خانواده به این کمیسیون گفت: هنوز کمیسیون جلسه ای نداشته تا این مواد را بررسی کند.

وی گفت: از آنجا که این مواد در خصوص ازدواج موقت، ازدواج مجدد و مهریه است، نیاز به دقت و ظرافت خاصی دارد و باید کار کارشناسی دقیقی بر روی آن انجام شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: کمیسیون از کارشناسان، صاحب نظران، کارشناسان مرکز پژوهشها دعوت خواهد کرد تا تظرات خود را در این زمینه ارائه کنند و بررسی این مواد نیاز به فرصت دارد.

تجری با اشاره به اخباری مبنی بر اینکه مواد مذکور در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بررسی شد، گفت: بعد از ارجاع این مواد از سوی رئیس مجلس به کمیسیون، اصلا جلسه ای برگزار نشد تا این مواد بررسی شود.

در بررسی لایحه حمایت از خانواده در صحن مجلس، علی لاریجانی رئیس مجلس مواد 22، 23 و 24 این لایحه را برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع داد.

  • کد خبر : 26536
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار