خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/15 - 17:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی لایحه حمایت از خانواده در نشست امروز کمیسیون قضایی و حقوقی

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ در تشریح دستور نشست امروز این کمیسیون٬ گفت: در نشست امروز لایحه شفاف‌سازی اموال و دارایی‌های مسئولان مسکوت ماند و بررسی بیشتر آن منوط به تصویب قانون قبلی نظارت بر اموال مسئولان از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.


محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح دستور نشست امروز ( یکشنبه 15 مرداد) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ توضیح داد: در نشست امروز کمیسیون٬ موادی از لایحه حمایت از خانواده مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم فریدونشهر٬ چادگان و فریدن در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: امروز یکی از مواد لایحه حمایت از خانواده که در کمیته تخصصی حقوقی و خصوصی بررسی شده بود٬ در نشست کمیسیون با حضور آیت‌الله رضوانی یکی از فقها شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.



وی با اعلام اینکه بررسی‌های بیشتر مواد مورد بحث لایحه حمایت از خانواده به نشست‌های آتی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس موکول شد٬ گفت: در نشست امروز کمیسیون٬ مقرر شد که درباره مواد مذکور فقها شورای نگهبان اظهار نظر کنند.



این نماینده مجلس نهم٬ با بیان اینکه بررسی لایحه شفاف‌سازی اموال و دارایی‌های مسئولان یکی دیگر از دستور کارهای نشست امروز کمیسیون قضایی و حقوقی بود٬ افزود: در نشست امروز لایحه شفاف‌سازی اموال و دارایی‌های مسئولان مسکوت ماند و بررسی بیشتر آن منوط به تصویب قانون قبلی نظارت بر اموال مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 80373
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار