خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/09 - 17:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جلالی خبرداد؛

بررسی لایحه حریم حفاظتی و امنیتی اماکن کشور در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه حریم حفاظتی و امنیتی اماکن و تاسیسات کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبرداد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت(www.icana.ir)، "کاظم جلالی" در تشریج جزئیات جلسه امروز- یکشنبه - کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه لایحه حریم حفاظتی و امنیتی اماکن و تاسیسات کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



نماینده شاهرود افزود: در این جلسه مواد یک و سه این لایحه تصویب و ماده دو حذف شد.



 جلالی گفت: در این جلسه وزیر پیشنهادی رفاه و تعاون با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برنامه های خود را ارائه  و اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را با وی در میان گذاشتند.



"محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور در تاریخ ۵ مردادماه "عبدالرضا شیخ الاسلام"، ‌"رستم قاسمی"، ‌ "محمد عباسی" و"مهدی غضنفری" را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار، ‌تعاون وتامین اجتماعی، ‌ نفت، ‌ وزرش و امورجوانان و صنعت، ‌ معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.



"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از اعلام وصول نامه معرفی ۴ وزیر پیشنهادی در چهارشنبه گذشته از برگزاری جلسه رای اعتماد به این وزیران پیشنهادی در روز چهارشنبه آینده -۱۲مردادماه - خبر داد.

  • کد خبر : 55396
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم