خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/27 - 17:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عیسی جعفری:

بررسی لایحه جامع خاک در کمیسیون کشاورزی به پایان رسید

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود کار رسیدگی به لایحه جمعه خاک را به پایان رساندند، گفت: بررسی طرح اصلاح قانون استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی دستور کار دیگر این نشست بود.


عیسی جعفری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت www.icana.ir گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در نشست عصر امروز(یکشنبه 27 شهریور) خود لایحه جامع خاک را تصویب کردند.



نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان این که هفته آینده گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درباره لایحه جامع خاک برای قرائت در صحن علنی به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده می‌شود، افزود: به احتمال فراوان این لایحه آذرماه سال جاری در دستور کار صحن علنی قرار می‌گیرد.



وی افزودن موادی به قانون استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی دیگر موضوع بررسی شده در نشست عصر امروز کمیسیون کشاورزی خواند و تصریح کرد: قانون استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی یک بار در صحن مجلس به تصویب رسیده اما ملزوماتی وجود داشت که در زمان تصویب در نظر گرفته نشده بود و از همین رو اعضای این کمیسیون در این نشست این موارد را بررسی کردند.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: مواد افزوده شده به قانون استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی نیز در آینده نزدیک در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

  • کد خبر : 58939
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم