خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/20 - 11:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
این هفته صورت می‌گیرد:

بررسی لایحه تشکیل سازمان پست در کمیسیون اصل 44

اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجراء اصل 44 قانون اساسی این هفته در نشست‌های خود لایحه تشکیل سازمان پست و لایحه بخش‌تعاونی اقتصاد جمهوری‌اسلامی‌ایران را بررسی می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت(www.icana.ir)، کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجراء اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی کار خود را در آخرین هفته فروردین 90 با رسیدگی به لایحه بخش‌تعاونی اقتصاد جمهوری‌اسلامی‌ایران در نشست صبح روز دوشنبه 22 فروردین آغاز می‌کند.



در ادامه نشست روز دوشنبه این کمیسیون، بررسی موضوع لایحه تشکیل سازمان پست جمهوری‌اسلامی‌ایران  که در نشست‌های قبلی این کمیسیون نیز بررسی شده است، ادامه می‌یابد.



اعضای هیئت رئیسه کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجراء اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی نیز صبح روز سه‌شنبه (23 فروردین) با کارگروه منتخب این کمیسیون درباره برخی مسائل مربوط به حوزه خصوصی‌سازی تشکیل جلسه خواهد داد.



در جلسات فرعی کمیسیون اصل 44 نیز روز چهارشنبه (24 فروردین) کارگروه بررسی و اصلاح برخی از مواد اصل چهل‌وچهارم (44) قانون اساسی نشستی را برگزار خواهد کرد تا در این نشست اصلاح قوانین مربوط به حوزه خصوصی‌سازی را بررسی کند. در این روز همچنین کارگروه رسیدگی به گزارش دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی برای استماع گزارش مسئولان خصوصی سازی تشکیل جلسه می‌دهد.

  • کد خبر : 42657
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار