خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/07 - 10:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی لایحه تجارت در کارگروه تخصصی کمیسیون قضایی

کارگروه تخصصی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه -9 خرداد - بررسی لایحه تجارت را در دستور کار خود قرار خواهد داد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت(www.icana.ir)، اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی  در روز یکشنبه -8 خرداد- موضوع لایحه مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را بررسی خواهند کرد. همچنین در همین روز کارگروه تخصصی حقوق خصوصی کمیسیون به بررسی طرح تمدید مهلت اجرای مواد147 و148 قانون ثبت اسناد و املاک کشور خواهد پرداخت.



 



کمیسیون قضایی میزبان وزیر کشور



 مهمترین دستور کار این هفته کمیسیون قضایی را  کارگروه تخصصی بررسی لایحه تجارت این کمیسیون در روز دوشنبه -9 خرداد 90- برعهده دارد. اعضای کارگروه در این روز به بررسی لایحه تجارت خواهند پرداخت که از سوی دولت استرداد شده بود. همچنین اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در همین روز میزبان وزیر کشور جهت ارائه گزارش درباره عملکرد ستاد مبارزه با موادمخدر هستند. در عین حال در جلسه روز سه شنبه لایحه نظارت بر رفتار قضات (اعاده شده از شورای محترم نگهبان) نیز در دستور کار این کمیسیون قرار خواهد داشت.



روز چهارشنبه -11 خرداد - نیز کارگروه تخصصی حقوق جزا کمیسیون نیز طرح اصلاح تبصره 6 ماده 96 قانون شهرداری را بررسی و پیگیری خواهد کرد.

  • کد خبر : 48920
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار