خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/01 - 17:07
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ثروتی خبر داد:

بررسی لایحه بودجه 90 در کمیسیون تلفیق به پایان رسید

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 90 مجلس از پایان بررسی لایحه بودجه سال 90 کشور در این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارش نهایی این کمیسیون درباره این لایحه یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.


"موسی‌الرضا ثروتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که در نشست عصر امروز(پنج شنبه اول اردیبهشت ماه) کمیسیون تلفیق، اعضا کار رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 کشور را به پایان رساندند، تصریح کرد: گزارش نهایی این کمیسیون روز یکشنبه (4 اردیبهشت ماه) در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.



نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان و گرمه در مجلس شورای اسلامی درباره دستورکار نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق گفت: اعضا در این نشست طرح‌های مراعا گذاشته شده و طرح‌های جدید ملی در لایحه بودجه سال90 کشور را بررسی کردند.



عضو کمیسیون تلفیق مجلس اظهار کرد: کار رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 کشور از یکشنبه در صحن علنی آغاز ‌و نمایندگان مردم دو دو نوبت صبح و عصر این لایحه را تصویب می‌کنند.



دولت لایحه بودجه سال 90 کشور را با 75 روز تأخیر به مجلس ارائه کرد و نمایندگان مردم در کمیسیون‌های تخصصی مجلس کار رسیدگی به این لایحه را از تاریخ سوم اسفند سال جاری آغاز کردند.



هم زمان با بررسی لایحه بودجه سال 90 کشور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس 51 نفر از نمایندگان مردم به عنوان اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 90 معرفی شدند.



با نهایی شدن کار رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 کشور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و آماده شدن گزارش این کمیسیون‌ها درباره این لایحه و ارائه آن به کمیسیون تلفیق بودجه 90 مجلس، اعضای این کمیسیون کار رسیدگی به بخش‌های مختلف این لایحه را آغاز کردند.



با نزدیک شدن تعطیلات نوروز سال 90 اعضای کمیسیون تلفیق در تاریخ 26 اسفند سال گذشته آخرین نشست خود را برای بررسی لایحه بودجه سال 90 کشور در سال 89 برگزار کردند.



بعد از اتمام تعطیلات نوروز اعضای کمیسیون تلفیق از 15 فروردین سال جاری لایحه بودجه سال 90 کشور را به صورت مداوم بررسی کردند و گزارش نهایی این کمیسیون درباره این لایحه پنج‌شنبه( اول اردیبهشت) آماده شد.



گزارش نهایی این کمیسیون درباره لایحه بودجه سال 90 کشور از یکشنبه (4 اردیبهشت) در صحن علنی مجلس قرائت می شود و نمایندگان مردم روزانه در دو نوبت صبح و عصر بخش‌های مختلف این لایحه را بررسی و تصویب می‌کنند.

  • کد خبر : 44312
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار