خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/08 - 17:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس انجام شد:

بررسی لایحه انتقال موردی محکومان به حبس

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ در تشریح دستور کار نشست امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ گفت: در جلسه امروز موادی از لایحه انتقال موردی محکومان به حبس٬ بررسی و به تصویب رسید.


محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح دستور کار امروز( یکشنبه 8 مرداد) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ اعلام کرد: تنها دستور کار نشست امروز کمیسیون٬ بررسی لایحه انتقال موردی محکومان به حبس بوده است.



نماینده مردم فریدن٬ فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه تعدادی از مواد لایحه انتقال موردی محکومان به حبس امروز به تصویب رسید٬ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده کمیته‌های تخصصی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، فردا برای بررسی بیشتر این لایحه تشکیل جلسه می‌دهند.



وی ادامه داد: متأسفانه در کشور ما٬ قانون استرداد مجرمان به صورت موردی تهیه شده که کافی نیست٬؛از این‌رو تصویب این لایحه٬ مجموعه کاملی را در بحث استرداد مجرمان و انتقال موردی محکومان به حبس به وجود خواهد آورد.



سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬تاکید کرد: با تصویب و اجرای لایحه انتقال موردی محکومان به حبس، قوانین موازی و موردی متوقف و قانونی جامع و کامل به کشور ارائه خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 79790
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار