خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/01 - 17:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز انجام شد:

بررسی لایحه اصلاح قانون تنظیم جمعیت و خانواده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با اشاره به دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان٬ گفت: اصلاح قانون تنظیم جمعیت و خانواده وقت زیادی را از کمیسیون به خود اختصاص داد٬اما تعیین و تکلیف درباره کاهش یا افزایش جمعیت کشور به جلسه‌های آینده موکول شد.


حسن تأمینی‌لیچایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز (یکشنبه یکم مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ توضیح داد: یکی از دستور کارهای امروز کمیسیون گزارش فرهاد دانشجو ریاست دانشگاه آزاد اسلامی درباره برنامه‌های این دانشگاه در حوزه آموزش پزشکی بود.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه دانشجو به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد توضیحات مناسبی را درباره دانشگاه‌های پزشکی و پیراپزشکی داد، گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان خواستار افزایش هماهنگی میان این دانشگاه با وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی شدند.



وی با اشاره به بررسی قانون تنظیم جمعیت و خانواده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ افزود: اصلاح این قانون وقت زیادی را از کمیسیون به خود اختصاص داد٬ اما تعیین و تکلیف درباره کاهش یا افزایش جمعیت کشور به جلسه‌های آینده موکول شد.



نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ ادامه داد: یکی از دستور کارهای دیگر نشست امروز کمیسیون٬ طرح پیشنهادی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تبلیغات ماهواره‌ای فرآورده‌های دارویی، غذایی، آرایشی و لوازم پزشکی و جلوگیری از تبلیغات غیرمجاز ماهواره‌ای بود که به جلسه آینده موکول شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 79302
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار