خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/07 - 19:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
علیزاده خبر داد:

بررسی فصل دوم طرح اصلاح قانون احزاب در جلسه امروز کمیسیون شوراها

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از بررسی فصل دوم طرح اصلاح قانون احزاب در جلسه امروز عصر این کمیسیون خبر داد.


"رضا علیزاده" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز – 7 تیر ماه - کمیسیون شوراها و امور داخلی، گفت: در جلسه امروز و در ادامه طرح اصلاح قانون احزاب، فصل دوم این طرح با موضوع کمیسیون احزاب مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده ورزقان در مجلس افزود: در این باره و براساس تصمیم اعضای کمیسیون مقرر شد دو نفر از نمایندگان به عنوان اعضای کمیسیون احزاب از طرف مجلس معرفی شوند، همچنین پس از انجام بررسی­های لازم در زمینه تعیین رئیس کمیسیون احزاب، تصمیم بر این شد معاون سیاسی وزیر کشور و یا شخص وزیر کشور به عنوان رئیس کمیسیون احزاب انتخاب شوند.



علیزاده تشکیل جلسه کمیته امنیت داخلی را از دیگر دستور کارهای امروز کمیسیون متبوعش خواند و خاطر نشان کرد: در جلسه کمیته امنیت داخلی که امروز با حضور تعدادی از مسئولان سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی بعضی از استان ها تشکیل شد گزارشی درباره موضوعات امنیتی تعدادی از استان­ها قرائت شد.



به گفته علیزاده کمیته امنیت داخلی قصد دارد با دعوت از مسئولان اطلاعاتی – امنیتی استان­ها موضوع تشکیل جلسه این کمیته را به طور فعال­تری پیگیری کند.  

  • کد خبر : 52674
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار