خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/26 - 19:17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون عمران؛

بررسی علل سانحه هوایی ارومیه در کمیسیون عمران ناتمام ماند

**سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره به حضور وزیر راه و ترابری در جلسه امروز کمیسیون برای بررسی دلایل سانحه هواپیمایی ارومیه گفت: به دلیل کمبود اطلاعات و بازیابی نشدن اطلاعات جعبه سیاه هواپیما نتیجه گیری در مورد این سانحه ناتمام ماند.

"محمدرضا حسینی نژاد" سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت از ادامه بررسی دلایل سانحه هوایی ارومیه در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در جلسه امروز که وزیر راه و ترابری به مسئولان مربوط به این موضوع حضور داشتند به جمع بندی کلی در مورد علت سقوط هواپیما نرسیدیم این موضوع در جلسه آینده کمیسیون نیز مطرح خواهد شد.

نماینده شیروان با بیان اینکه دلیل ناتمام ماندن جلسه امروز استخراج نشدن اطلاعات جعبه سیاه هواپیما است، افزود: امیدواریم تا جلسه آینده وزارت راه و ترابری و مسئول هواپیمایی کشور بتوانند اطلاعات مربوط به این سانحه را از جعبه سیاه هواپیما استخراج کنند.

در جلسه امروز کمیسیون عمران مباحث کلی پیرامون امنیت پرواز در خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران مطرح شد و مکالمات برج کنترل فرودگاه ارومیه با خلبان این پرواز نیز به اطلاع نمایندگان رسانده شد.

  • کد خبر : 35850
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار