خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/24 - 13:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
این هفته در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات انجام می‌شود؛

بررسی علت نرخ پایین رشد اقتصادی کشور با حضور نماینده ویژه رئیس‌جمهوری

نماینده رئیس‌جمهوری برای پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان درباره علت نرخ پایین رشد اقتصادی کشور و چگونگی ایجاد یک میلیون و ششصد هزار شغل در کشور با این نرخ رشد، در نشست این هفته کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات حاضر می‌شود.


به‌گزارش خبرگزاری خانه ملت، نماینده رئیس‌جمهوری برای پاسخگویی به سؤال ارجاعی عده‌ای از نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهوری درباره علت نرخ پایین رشد اقتصادی کشور و چگونگی ایجاد یک میلیون و ششصد هزار شغل در کشور با این نرخ رشد، در نشست روز ( سه‌شنبه 27 دی ) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات حاضر می‌شود.



همچنین در ادامه نشست روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون کمیسیون بررسی می‌شود.



بنابراین گزارش، در روز سه‌شنبه کمیسیون، گزارش عملکرد دولت در اجرای مواد 7 و 8 قانون هدفمند‌سازی و بند 46 ماده واحده قانون بودجه سال 1390 کل کشور جمع‌بندی و مورد تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.



همچنین، طرح تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به رسمی و پیمانی در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مورد بررسی قرار می‌گیرد.



به‌گزارش خانه ملت، هیأت تحقیق و تفحص از واگذاری و پرداخت سود سهام عدالت کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، در روز ( یکشنبه 25 دی)، گزارش مربوط به موضوع تحقیق و تفحص را مورد بررسی قرار می‌دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 67008
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم