خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/21 - 15:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
هفته آینده؛

بررسی عدم واریز تسهیلات ارزی مترو در نشست کمیسیون عمران مجلس

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: بررسی بحث مربوط به عدم واریز تسهیلات ارزی مترو در نشست هفته آینده این کمیسیون بررسی می‌شود.


محسن نریمان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه به علت حاضر نشدن نماینده رئیس جمهوری موضوع واریزنشدن تسهیلات ارزی مترو مورد بررسی قرار نگرفت، افزود: آقای میرتاج الدینی در نامه‌ای به کمیسیون اعلام کردند که به دلیل مشکلی که برایشان پیش آمده نمی‌توانند این هفته در مجلس حضور داشته باشد، بنابراین این بحث در نشست هفته آینده بررسی خواهد شد.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیگر دستورکارهای کمیسیون متبوعش، گفت: در نشست روز گذشته لایحه اصلاح قانون دریایی ایران، طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع استاندارد و همچنین طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع پولی و بانکی بررسی و رای‌گیری آنها به نشست آینده موکول شد.



کمیسیون عمران مجلس، رسیدگی به سئوال عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهوری و یا نماینده وی درباره اینکه چرا قانون تسهیلات ارزی برای مترو تهران و کلانشهرها و حمل و نقل عمومی سایر شهرها، برخلاف نیاز مبرم این شهرها به روان سازی ترافیک، خصوصاً با آغاز هدفمند شدن یارانه حامل‌های انرژی ابلاغ و اجرا نشد؟، را هفته آینده و با حضور نماینده رئیس جمهوری بررسی خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 66928
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار