خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/02/17 - 17:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون اصل نود صورت گرفت؛

بررسی عدم تشکیل وزارت ورزش و جوانان در موعد مقرر

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، از بررسی چگونگی روند رسیدگی به پرونده تشکیل وزارت ورزش و جوانان در قوه قضائیه در جلسه امروز کمیسیون اصل نود خبر داد.


سیدفاضل موسوی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه امروز 17 اردیبهشت کمیسیون اصل نود، با بیان اینکه بررسی چگونگی رسیدگی به پرونده تشکیل وزارت ورزش و جوانان در قوه قضائیه اولین دستور کار امروز بود، گفت: در جلسه امروز که با حضور اعضا تشکیل شد ابتدا پرونده تشکیل وزارت ورزش و جوانان که در موعد مقرر تاسیس نشده بود مورد بررسی قرار گرفت و طبق گزارشی که از قوه قضائیه به کمیسیون رسیده بود مشخص شد پرونده در دادسرا در دست پیگیری است.



نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، بررسی و اتخاذ تصمیم درباره شکایت دو تن از نمایندگان از هیئت رئیسه مجلس را دومین دستور کار امروز خواند و ادامه داد: دو نفر از نمایندگان مجلس شکایتی درباره نحوه برخورد و اداره جلسه از سوی هیئت رئیسه داشتند که این موضوع هم در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، یادآور شد: همچنین در جلسه امروز روند رسیدگی به پرونده آزمون دست‌یاری سال 82 و 83 مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم بر آن شد تا کمیسیون در این‌باره گزارشی را برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 73902
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار