خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/05/30 - 17:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه هفته آینده کمیسیون کشاورزی انجام خواهد شد:

بررسی طرح حفظ و صیانت از جنگل‌های کشور در کمیسیون کشاورزی

کمیسیون کشاورزی در هفته آینده با دستگاههای اجرائی کشور در خصوص ادامه بحث پیرامون طرح نجات و احیای دریاچه ارومیه و تالابهای کشور تشکیل جلسه می دهد.


به ‌گزارش خبرگزاری خانه ملت، کمیسیون کشاورزی، آب و منبع طبیعی مجلس در روزهای یکشنبه  و دوشنبه و سه شنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد که براین اساس در روز یکشنبه 3 شهریورماه این کمیسیون به بررسی طرح حفظ و صیانت از جنگلهای کشورمی پردازد.



همچنین دراین روز کارگروه کشاورزی هم درخصوص طرح اصلاح قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز گزارشی ارائه خواهد داد.



 لازم به ذکر است در روزسه شنبه هفته آتی علاوه بر بررسی گزارش کارگروه منابع طبیعی و محیط زیست در خصوص طرح کاهش آلودگی هوای کشور و نیز طرح الزام دولت به حمایت از استانهایی که مورد هجوم پدیده های ریزگرد قرار دارند نشست هیأت رئیسه کمیسیون هم انجام می شود.



لازم به ذکر است در روز دوشنبه 4 شهریور ماه کارگروه آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست به جلسه ای مشترک با دستگاههای اجرائی کشورازجمله وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت محیط زیست و مرکزپژوهش های مجلس شورای اسلامی درخصوص ادامه بحث پیرامون طرح نجات و احیای دریاچه ارومیه و تالابهای کشور می پردازد.



پایان پیام/

  • کد خبر : 108903
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار