خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/05/30 - 17:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کارگروه اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی می کند؛

بررسی طرح تخصیص اعتبارات ویژه برای ازدواج جوانان

کمیسیون برنامه و بودجه و کارگروه های تخصصی این کمیسیون هفته آینده تشکیل جلسه می دهند که بر اساس آن کارگروه اجتماعی در روز یکشنبه طرح تخصیص اعتبارات ویژه برای ازدواج جوانان را بررسی می کند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه و سه شنبه تشکیل جلسه می دهد که بر این اساس در روز یکشنبه برخی از اعضای کمیسیون را جهت عضویت در شورای پول و اعتبار، هیئت امنای صندوق توسعه ملی، شورای آمایش سرزمین، هیئت امنای صرفه جویی ارزی و شورای رقابت انتخاب می کند.



انتخاب اعضای کارگروه بررسی صلاحیت و سوابق کاندیداهای تصدی ریاست دیوان محاسبات و استماع گزارش کارگروه بررسی قانون برنامه و بودجه در خصوص اقدامات به عمل آمده جهت اصلاح این قانون در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه در روز یکشنبه خواهد بود.



این کمیسیون نیز در روز سه شنبه دعوت از معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور جهت معارفه و استماع طرح ها و برنامه های  وی را در دستور کار دارد.



کارگروه های کمیسیون برنامه و بودجه نیز در هفته آینده تشکیل جلسه می دهند که بر این اساس کارگروه اجتماعی در روز یکشنبه ادامه بررسی طرح تخصیص اعتبارات ویژه برای ازدواج جوانان را  در دستور کار خود قرار داده است.



کارگروه اقتصادی نیز در روز سه شنبه لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم مصوب 1366 و اصلاحات بعدی را بررسی می کند.



لازم به ذکر است که کارگروه عمومی و دفاعی در روز سه شنبه و کارگروه بررسی صلاحیت و سوابق کاندیداهای تصدی ریاست دیوان محاسبات کشور در روز دوشنبه تشکیل جلسه می دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 108906
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار