خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/23 - 17:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام شد:

بررسی طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد با حضور نظام‌الدین برزگری

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ در تشریح دستور کار امروز کمیسیون٬ گفت: در نشست امروز طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد با حضور نظام‌الدین برزگری رئیس سازمان استاندارد مورد بررسی قرار گرفت.


سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح دستور کار نشست امروز( دوشنبه 23 مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ گفت: جمعی از نمایندگان جامعه پزشکی برای ارائه نظرات خود درباره طرح پزشک خانواده در نشست امروز کمیسیون حاضر شدند.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: در نشست امروز همچنین طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد با حضور نظام‌الدین برزگری رئیس سازمان استاندارد مورد بررسی قرار گرفت٬ که یکی از موارد بحث شده در نشست امروز، خارج شدن چارت تشکیلاتی سازمان استاندارد از وزارت صنعت٬ معدن  و اضافه شدن زیر نظر رئیس‌جمهور بود.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با اعلام اینکه  در نشست امروز همچنین محدود شدن نظارت وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی بر تولید دارو٬ مواد بهداشتی و تجهیزات‌پزشکی مورد بررسی قرار گرفت٬ افزود: سازمان استاندارد بر این اعتقاد است که تولید دارو و مواد بهداشتی باید زیر نظر این سازمان قرار گیرد٬ اما مقرر شد که کارشناسان هر دو گروه بررسی کنند و نتیجه را به کمیسیون بهداشت و درمان ارائه دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 80988
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار