خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/01/20 - 17:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون اجتماعی صورت گرفت:

بررسی طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس٬ با بیان این که طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران از مهم‌ترین دستور کارهای کمیسیون اجتماعی به‌شمار می‌آید٬ گفت: با اجرای این طرح٬ سازمان استاندارد از زیر پوشش وزارت صنعت٬ معدن و تجارت خارج و زیر نظر رئیس‌جمهوری قرار می‌گیرد.


سیدجواد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز ( یکشنبه 20 فروردین) کمیسیون اجتماعی٬ توضیح داد: بررسی طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران از دستور کارهای امروز کمیسیون به شمار می‌آید.



نماینده مردم کنگاور٬ صحنه٬ هرسین٬ بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی٬ تصویب و اجرای طرح تأسیس ملی استاندارد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با اجرای این طرح٬ سازمان استاندارد از زیر پوشش وزارت صنعت٬ معدن و تجارت خارج و زیر نظر رئیس جمهوری قرار می‌گیرد.



وی با بیان این که بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 190 قانون از دیگر دستور کارهای امروز کمیسیون اجتماعی به‌شمار می‌آید٬ افزود: هم‌اکنون گروه آزادگان و جانبازان در ارتش جمهوری اسلامی از حقوقی برخوردار و دو ارگان بسیج و سپاه از این حقوق مستثنی هستند که در صورت تصویب این طرح بسیج و سپاه هم از این مزایا برخوردار می‌شوند.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس هشتم٬ ادامه داد: هم‌اکنون از سوی اعضای کمیسیون اجتماعی مقرر شد که طرح  الحاق یک تبصره به ماده 190 قانون به اداره قوانین ارسال شود تا صحت این طرح مورد بررسی قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 71966
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار