خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/07/29 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
این هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس انجام می‌شود؛

بررسی طرح اجازه تصویب اساسنامه و تشکیل اتحادیه شهرداری و دهیاری‌ها

این هفته اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به بررسی طرح اجازه تصویب اساسنامه و تشکیل اتحادیه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور می‌پردازند.


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در روز یکشنبه (30 مهرماه) اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس پس از بررسی اخبار و اطلاعات واصله، طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرائی از عضویت در هیأت‌های مدیره و مدیریت عامل را بررسی می‌کنند.



در صبح روز سه‌شنبه (دوم آبان) نیز نشست هفتگی هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار می‌شود و سپس اعضاء به بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست اعاده شده از شورای نگهبان می‌پردازند.



در نشست نوبت عصر سه‌شنبه (دوم آبان) نیز بررسی طرح اجازه تصویب اساسنامه و تشکیل اتحادیه شهرداری و دهیاری‌های کشور، بررسی طرح دهیاری‌ها، بررسی طرح اصلاح ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران اصلاحی مصوب 1386 و تبصره آن در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.



همچنین کارگروه اداری واستخدامی کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست روز یکشنبه (30 مهرماه)، طرح جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و طرح مدیریت خدمات کشوری را بررسی می‌کند.



در روز دوشنبه (اول آبان) نیزکارگروه مشترک جمعیت و حمایت از خانواده، قانون اصلاح سیاست‌های جمعیتی و حمایت از خانواده را در دستور کار دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 86004
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار