خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/16 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدی نشست امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس را تشریح کرد/

بررسی شکایت‌های واصله از خودروسازان با حضور وزیر صنعت/ بررسی پرونده خودروهای لوکس

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون گفت: در نشست امروز شکایت‌های واصله از خودروسازان و پرونده‌های واردات خودروهای لوکس با حضور نعمت‌زاده وزیر صنعت بررسی شد.


داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه 16 مهرماه) کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با اشاره به حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون گفت: در نشست امروز با حضور وزیر صنعت مسائل، شکایات و پرونده مربوط به این وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز موضوعات و شکایات مربوط با وزارت صنعت، معدن و تجارت مانند شکایت از خودروسازان، شکایات قطعه سازان از شرکت‌های خودروساز، سیاست‌های وزارتخانه درباره واردات خودروهای لوکس، واردات سایر کالاها مانند نهاده‌های دامی مورد بررسی قرار گرفت.



وی افزود: همچنین قرار شد که مصداق‌ها و نمونه‌های تخلفات در حوزه صنعت، معدن و تجارت به این وزارتخانه ارسال شود تا مسئولان این وزارتخانه پاسخ‌ها و مستندات خود را درباره این شکایات و پرونده به مجلس ارائه کنند.



نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، افزود: همچنین نعمت‌زاده در نشست امروز بر پیگیری موضوعات و شکایات واصله به مجلس تأکید کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 112488
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار