خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/21 - 14:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در کمیسیون تلفیق بررسی شد

بررسی سهم نفت در درآمد سال آینده کشور

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1390 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون امروز سهم نفت در درآمد سال آینده کشور بررسی کرد، افزود: بعداز ظهر امروز کمیسیون جلسه دارد و فردا نیز در سه شیفت بررسی لایحه بودجه ۹۰ را ادامه می‌دهد.


"سید رمضان شجاعی کیاسری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، راجع به جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون سهم نفت در درآمد سال آینده کشور را با حضور "مسعود میرکاظمی" وزیر نفت بررسی کرد.



نماینده مردم ساری تصریح کرد: "سیدحمید پورمحمدی" قائم مقام رئیس بانک مرکزی نیز پیرامون میزان ذخیره ارزی در سال ۹۰ توضیحاتی را ارائه داد و نقش مالیات در بودجه نیز از سوی رئیس سازمان مالیاتی کل کشور تشریح شد. ضمن آنکه کمیسیون تلفیق به مباحث و ردیف‌های این دو مقوله در لایحه بودجه ورود کرد.



وی با بیان اینکه بیش ۵۰ درصد کمیسیون‌های تخصصی مجلس پیشنهادهای خود را در رابطه با لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق تقدیم کردند، افزود: آن کمیسیون‌هایی که هنوز این کار را نکرده‌اند فقط روز یکشنبه را فرصت دارند تا جمع بندی نظراتشان را ارائه کنند.



عضو کمیسیون تلفیق مجلس اظهار کرد: بعداز ظهر امروز کمیسیون جلسه دارد و فردا نیز در سه شیفت بررسی لایحه بودجه ۹۰ را ادامه می‌دهد.



کمیسیون تلفیق چهارشنبه ۱۹ اسفند رسیدگی به لایحه بودجه ۹۰ را شروع کرد و طبق آیین نامه داخلی مجلس دو هفته فرصت دارد تا این کار را به پایان برساند.

  • کد خبر : 40653
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار