خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/28 - 19:14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون عمران:

بررسی سانحه هوایی ارومیه در کمیسیون عمران ناتمام ماند

**سخنگوی کمیسیون عمران با بیان اینکه امروز هم در کمیسیون عمران موضوع سانحه هوایی ارومیه با حضور وزیر راه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: به دلیل بازیابی نشدن اطلاعات جعبه سیاه نشست امروز کمیسیون نیز بدون نتیجه پایان یافت و بررسی این موضوع به جلسات آتی کمیسیون موکول شد.

"محمدرضا حسین‌نژاد دوین" سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت مهم‌ترین دستور کار امروز این کمیسون را ادامه بررسی دلایل سانحه هوایی ارومیه با حضور وزیر راه و سایر مسئولان مربوط به این بخش، اعلام کرد و گفت: متاسفانه در جلسه امروز هم مانند جلسه روز یکشنبه به دلیل اینکه اطلاعات جعبه سیاه بازیابی نشده بود، نتیجه مشخصی حاصل نشد و ادامه بررسی این سانحه به جلسات آتی کمیسیون موکول شد.

 نماینده مردم شیروان از اهتمام کمیسون عمران برای مشخص شدن علل این سانحه هوایی خبر داد و گفت: کمیسیون عمران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با مشخص شدن دلایل سقوط این هواپیما، راهکارهایی برای جلوگیری از تکرار حوادثی از این قبیل تهیه کند.

 در نشست امروز کمیسیون عمران، به جز حمیدرضا بهبهانی وزیر راه و ترابری، نخجوانی رییس سازمان هواپیمایی کشور و معاونت‌های فنی وی نیز حضور داشتند.

  • کد خبر : 36037
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار