خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/25 - 18:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
باستانی:

بررسی سئوال نمایندگان مجلس از ربیعی در جلسه کمیسیون صنایع و معادن/قاضی پور از پاسخ های وزیر تعاون قانع نشد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی سه سئوال دو نماینده مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست کمیسیون متبوعش خبر داد.

سعید باستانی در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی به سؤالات محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس و همچنین نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور یافت.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد:سئوال اول نادر قاضی پور براین اساس بود که چرا سازمان ها و شرکت های وابسته وزارتخانه تعاون نسبت به ثبت سفارش و خرید کشتی از کشتی سازان داخلی اقدامی نمی کنند؟ همچنین سئوال دیگر وی بر این اساس مطرح شدکه چرا ذوب آهن اصفهان نسبت به پرداخت بدهی تولیدکنندگان ذغال سنگ اقدام نمی کند؟ که بعد از مطرح شدن سئوالات در نهایت قاضی پور از پاسخ های ربیعی قانع نشد.



نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:در ادامه جلسه سئوال دامادی مردم ساری و میاندرود در مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد و وزیر به سئوال این نماینده پاسخ داد.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود:محور سئوال دامادی نماینده ساری از ربیعی درباره ابهام در نحوه واگذاری سهام اپراتور سوم موبایل به خریداران خارجی بود که مقرر شد طی یک هفته به این نماینده درباره سئوالش از سوی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش ارائه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 244589
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار