خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/23 - 13:35
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
این هفته در کمیسیون بهداشت و درمان صورت می گیرد

بررسی دلایل رفتارهای نامتناسب با شؤونات فرهنگی در مراکز درمانی

**اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی این هفته در جلسه به بررسی اخبار مربوط به عدم وجود امکانات و رفتار مناسب شؤونات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مراکز درمانی می پردازند.

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت بحث و بررسی درباره مسائل موجود در حرفه پزشکی بنا به درخواست رئیس فرهنگستان علوم پزشکی نیز از دیگر برنامه های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی است.

اعضای این کمیسیون همچنین روز دوشنبه نشست مشترکی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل این وزارتخانه خواهند داشت و روز سه شنبه پذیرای وزیر بهداشت در محل کمیسیون هستند.

مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت قرار است روز سه شنبه با حضور در محل کمیسیون بهداشت به سوالات یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر، مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان، احمدعلی کیخا نماینده زابل و زهک، ‌حمیدرضا پشنگ نماینده خاش، میرجاوه، نصرت‌آباد و کورین، امیرطاهرخانی نماینده تاکستان، سیدعنایت‌اله هاشمی نماینده سپیدان، عوض حیدرپور شهرضایی نماینده شهرضا و دهاقان و جلال محمودزاده نماینده مهاباد پاسخ بگوید.

مشاور شهردارتهران در امورمجلس نیز در هفته جاری گزارشی درخصوص‌شهرنشینی و سلامت به اعضای کمیسیون بهداشت و درمان ارائه می دهد.

  • کد خبر : 37778
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار