خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/24 - 17:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
خالقی خبر داد:

بررسی دریافت هزینه‌های درمانی غیرقانونی در کمیسیون بهداشت

**عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش هزینه بالای درمان و اخذ هزینه های غیر قانونی توسط برخی از پزشکان غیرمسئول در این کمیسیون خبر داد.

"بشیر خالقی" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور مسئولان سازمان نظام پزشکی، فرهنگستان علوم پزشکی و معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: واقعیت این است که برخی از پزشکان غیر مسئول به گونه ای عمل می کنند که هزینه سنگینی بر مردم متقبل می شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید هرچه سریعتر نسبت به این بی قانونی ها اقدامی صورت می گرفت، تا خدشه ای به حیثیت پزشکان وارد نشود.
خالقی خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با توجه به وظیفه و احساس مسئولیتی که نسبت به جامعه احساس می کند لازم است در این خصوص وارد عمل شد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: در خصوص برخورد قانونی با افزایش هزینه های درمانی که بی ضابطه بر مردم وارد می شود، قرار شد مسئولان وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی گزارشی به مجلس ارائه دهند.
وی یادآورشد: در جلسه بعدی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اعضای سازمان نظام پزشکی، فرهنگستان علوم پزشکی و معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی در خصوص دریافت هزینه های درمانی توسط برخی پزشکان غیر مسئول گزارشی تهیه شود تا نتیجه گیری در خصوص آن صورت گیرد.

  • کد خبر : 37957
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار