خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/16 - 19:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رهبر به خانه ملت خبر داد:

بررسی خسارت کامیون‌داران در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

**عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: سوال جمعی از نمایندگان از بختیاری در خصوص کامیون‌های ایران خودرو دیزل و خسارت صاحبان آن در کمیسیون بررسی شد.

"محمدتقی رهبر" نماینده اصفهان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در این جلسه بختیاری وزیر دادگستری و مسئولین تعزیرات حکومتی حضور یافتند که سوال جمعی از نمایندگان از وزیر در خصوص کامیون های ایران خودرو دیزل و خسارت صاحبان آن از سوی سعداله نصیری نماینده زنجان مطرح شد.

وی افزود: چهار هزار نفر از ایران خودرودیزل کامیونهایی خریداری کرده که هر کدام بین 10 تا 20 میلیون ضرر کردند که نمایندگان از وزیر دادگستری در خصوص اقدامات دولت در جهت احقاق حق این افراد و خسارات ناشی از آن سوال کردند.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اضافه کرد: وزیر دادگستری و مسئولین تعزیرات حکومتی اقذامات خود را تشریح کردند و گفتند که حساب آن شرکت فروشنده خودرو مسدود شده است.

رهبر اضافه کرد: قرار شد یک ماه فرصت داده شود تا مسئولین اقدامات لازم را بعمل آورند و فعلا این سوال مسکوت بماند.

وی گفت: در ادامه این جلسه برخی از کارشناسان و صاحب نظران در خصوص مسایل خانواده حضور یافته که بر روی مواد 22، 23 و 24 لایحه حمایت از خانواده بحث شد اما هیچ رای گیری  بعمل نیامده و بررسی بیشتر این مواد به جلسه بعدی مجلس موکول شد.

در بررسی لایحه حمایت از خانواده در صحن مجلس، علی لاریجانی رئیس مجلس مواد 22، 23 و 24 این لایحه را برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع داد.

  • کد خبر : 27017
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار