خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/17 - 10:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی خرید تضمینی گندم در سال 90-89 در کارگروه کشاورزی

**کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در دو نشست مشترک با سازمان تعاون روستایی و وزارت نیرو، به بررسی عملکرد و برنامه‌های پیش روی این دو دستگاه می‌پردازد.

به گزارش خانه ملت، کمیسیون کشاورزی در جلسه روز یکشنبه خود مواد 126 و 127 لایحه امور گمرکی را به عنوان کمیسیون فرعی بررسی می‌کند.

بررسی طرح الحاق یک بند به قانون بودجه سال 1389 کل کشور، طرح اصلاح تبصره 6 ماده 96 قانون شهرداری مصوب 1334 و اصلاحیه مصوب 1345 آن و همچنین طرح جامع کاداستر از دیگر دستور کارهای جلسه روز یکشنبه کمیسیون کشاورزی خواهد بود.

اعضای این کمیسیون روز یکشنبه همچنین نشست مشترکی با مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره سازمان تعاون روستایی در محل این سازمان خواهند داشت.

اعضای کمیسیون کشاورزی در جلسه روز سه‌شنبه خود نیز طرح تمدید مدت اجراء مواد اصلاحی 147 و 148 قانون ثبت اسناد و املاک کشور مصوب 1378و لایحه اصلاح قانون‌معادن را بررسی می‌کنند.

اعضای کمیسیون در این روز نیز در جلسه مشترکی با "مجید نامجو" وزیر نیرو و معاونین وی برای بحث پیرامون برنامه‌های وزارت نیرو در محل این وزارتخانه حضور می‌یابند.

کارگروه منتخب این کمیسیون برای بررسی لایحه اصلاح قانون معادن روز شنبه در محل مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل جلسه می‌دهد.

کارگروه کشاورزی نیز در رو یکشنبه به بحث و بررسی پیرامون ساماندهی و تقویت صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی و در روز دوشنبه بررسی خرید تضمینی گندم برای سال 90-89 و میزان خرید سال 88-89 می‌پردازند.

  • کد خبر : 28939
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار