خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/01 - 17:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضور رئیس‌کل بانک مرکزی صورت گرفت

بررسی حذف چهار صفر از پول ملی در کمیسیون برنامه و بودجه

عضو کیمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی گزارش اصلاح واحد پول ملی و حذف چهار صفر از آن با حضور رئیس‌کل بانک مرکزی و معاونانش در این کمیسیون خبر داد.


"علی بروغنی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، درباره نشست امروز - سه‌شنبه اول شهریور ماه - کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: در نشست امروز گزارش اصلاح واحد پول ملی و حذف چهار صفر از آن با حضور رئیس‌کل بانک مرکزی و معاونانش قرائت شد.



نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از قرائت گزارش اصلاح واحد پول ملی و حذف چهار صفر اعضای کمیسیون و مسئولان بانک مرکزی درباره آثار تورمی و اقتصادی طرح اصلاح واحد پول ملی و حذف چهار صفر به بحث و تبادل نظر پرداختند.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مزایا و معایب اجرای لایحه اصلاح واحد پول ملی و حذف چهار صفر در نشست امروز بررسی شد، یادآور شد: هنوز رأی گیری درباره اجرای این طرح انجام نشده و برآورد من این است که 70 درصد اعضای کمیسیون با اجرای این طرح موافق باشند.



به گفته وی، قرار بود در نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و طرح اصلاح ماده 48 قانون مالیات بر ارزش‌افزوده بررسی شود که به علت طولانی شدن مباحث پیرامون طرح اصلاح واحد پول ملی و حذف چهار صفر از آن، بررسی این طرح‌ها به بعد موکول شد.

  • کد خبر : 57202
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم