خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/27 - 08:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی حذف شرکت‌های پیمانکار در کارگروه اشتغال و روابط کار کمیسیون اجتماعی

**کارگروه اشتغال و روابط کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی توسط دستگاه‌های اجرائی و حذف شرکت‌های پیمانکار را بررسی می‌کند.

به گزارش خانه ملت، اعضای کمیسیون اجتماعی در جلسه روز یک‌شنبه این هفته خود به بررسی طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار می‌پردازد.

همچنین جلسه هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق‌های تأمین اجتماعی و بازنشستگی کشوری جهت استماع گزارش‌های رؤسای کارگروه‌ها در این روز برگزار خواهد شد.

بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی از دیگر دستور کارهای جلسه روز یک‌شنبه کمیسیون اجتماعی است.

اعضای کمیسیون در جلسه روز سه‌شنبه یک فوریت طرح استفساریه ماده (13) قانون حمایت از آزادگان مصوب 1369 را بررسی می‌کنند.

"صادق محصولی" وزیر رفاه و تأمین اجتماعی نیز در همین روز جهت پاسخ‌گویی به سوالات "مصطفی کواکبیان"، نماینده سمنان و مهدی‌شهر، "خلیل حیات مقدم" نماینده بندر ماهشهر و "احمدعلی کیخا" نماینده زابل و زهک در کمیسیون اجتماعی حاضر می‌شود.

کارگروه اشتغال و روابط کار این کمیسیون نیز روز دوشنبه برای بررسی طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی توسط دستگاه‌های اجرائی و حذف شرکت‌های پیمانکار و ادامه رسیدگی به موضوع بیمه کارگران شرکت فولاد مبارکه اصفهان تشکیل جلسه خواهد داد.

  • کد خبر : 33676
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار