خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/29 - 16:37
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
خدادادی خبرداد؛

بررسی جزئیات طرح احزاب در کمیسیون شوراها

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز به دنبال جلسات گذشته این کمیسیون، طرح نحوه فعالیت احزاب و گر وه‌های سیاسی به صورت جزیی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان به موادی از آن رای دادند.


"سلمان خدادی " در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جلسه امروز - یکشنبه29 خردادماه -  کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: در جلسه امروز بررسی طرح نحوه فعالیت جدید احزاب و گروه‌های سیاسی که در جلسه پیش این کمیسیون با حضور نمایندگان وزارت کشور و اطلاعات به تصویب رسیده بود، بررسی شد و تعدادی از مواد این قانون به تصویب نمایندگان این کمیسیون رسید.



نماینده ملکان در مجلس افزود: قانون احزاب دارای 40 ماده است که از سه شنبه گذشته در کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار گرفته است.



وی تاکید کرد: در جلسه امروز مباحثی در رابطه با تعریف احزاب، ساختار احزاب و مسائل ابتدایی این قانون به بحث و بررسی گذاشته شد و اعضای کمیسیون به این مواد رای داده و آن را تصویب کردند.



نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطر نشان ساخت: در جلسات بعدی در روزهای آینده مواد دیگر این قانون مورد بررسی و تصمیم گیری نمایندگان این کمیسیون قرار خواهد گرفت.

  • کد خبر : 51626
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار