خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/31 - 11:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در این هفته صورت می‌گیرد

بررسی تفحص از اجرای برنامه چهارم و تفریغ بودجه 88 در کمیسیون بودجه

کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری خود گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در برنامه چهارم توسعه و گزارش تفریغ بودجه سال 1388 کل کشور را بررسی می‌کند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه روز یکشنبه ـ یکم خرداد ماه ـ یک نفر از اعضاء کمیسیون را جهت عضویت در هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران برمی‌گزینند.



در همین جلسه گزارش هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در برنامه چهارم توسعه در اجرای ذیل ماده 198 آیین‌نامه داخلی مورد رسیدگی اعضا قرار می‌گیرد.



در ذیل ماده 198 آیین‌نامه داخلی مجلس آمده است، هیأت تحقیق و تفحص حداکثر در مدت یک‌ماه پس از پایان مهلت تحقیق و تفحص، گزارش خود را به کمیسیون تسلیم مى‏نماید. کمیسیون موظف است ظرف یک ماه گزارش هیأت را در جلسه مشترک اعضاء کمیسیون و هیأت مطرح و گزارش نهایی را جهت قرائت در مجلس برای مدت نیم‌ساعت تنظیم و پس از تصویب به هیأت‌رئیسه ارسال نماید. قبل از رأی‌گیری در رابطه با گزارش نهایی، وزیر یا مقام‌مسؤول از عملکرد خود دفاع خواهد نمود.



در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه و بودجه نیز اعضا، گزارش تفریغ بودجه سال 1388 کل کشور را با حضور مسؤولین ذی‌ربط بررسی می‌کنند.

  • کد خبر : 48004
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار