خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/23 - 19:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
یحیی‌زاده خبر داد:

بررسی ترویج عرفان‌های کاذب در کمیسیون فرهنگی

**عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، از احتمال بررسی موضوع ترویج عرفان‌های کاذب و فرقه‌های انحرانی در کمیسیون متبوعش خبر داد و افزود: این موضوع یکی از معضلات بزرگ فرهنگی است که به دنبال راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از این جریان هستیم.

"سیدجلال یحیی‌زاده‌فیروزآباد" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: صحبت‌هایی از بررسی ترویج عرفان‌های کاذب و فرقه‌های انحرانی و شیطان‌پرستی در کمیسیون فرهنگی شده است که احتمالا پس از تعطیلات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این موضع یکی از مشکلات بزرگ فرهنگی است گفت: عرفان‌های کاذب به نحو عمیق و گسترده‌ای جامعه جوان ما را تهدید می‌کند و همین امر مهم‌ترین ضرورت طرح و بررسی این موضوع است.

نماینده مردم تفت و میبد در ادامه افزود: به برکت انقلاب اسلامی فضای بازگشت به دین که فضای بزرگی هم بود فراهم شد اما برخی فرقه‌ها و شیاطین به دنبال سوء استفاده از این فضا هستند.

یحیی‌زاده این سوء استفاده‌ها را سیاسی دانست و تصریح کرد: برخی قدرت‌ها دین را در تضاد با ظلم و ستم خود می‌بینند یا اینکه از دین به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما در کمیسیون به دنبال راه‌کارهایی هستیم که از این جریان جلوگیری شود؛ اما موثرترین و دقیق‌ترین راه حل افزودن غنای دینی آحاد جامعه است.

  • کد خبر : 27371
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار