خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/02 - 16:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کریمی قدوسی خبرداد؛

بررسی ترورهای اخیر کشور در کمیسیون امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع ترورهای اخیر کشور در این کمیسیون خبرداد و اعلام کرد: در جلسه امروز مقرر شد تا کارشناسان وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی در جلسه بعد کمیسیون امنیت ملی به منظور بررسی جدی این ترورها، حاضر شوند.


"جواد کریمی قدوسی" در گفت‏وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جزئیات جلسه امروز- دوم مرداد- کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در جلسه امروز کمیسیون، حادثه ترور "داریوش رضایی‌نژاد" دانشجوی برق قدرت دانشگاه خواجه نصیر و ترور چندتن از نیروهای سپاه در سردشت مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان این موضوع که برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی در رابطه با ترورهای اخیر گزارش‎هایی را ارائه کردند، افزود: ترور شهید رضایی‌‌نژاد در راستای همان ترور چهره‏های علمی ایران بود،‌ چرا که وی در حوزه فناوری هوا و فضا چهره‏ای شناخته شده داشت که این امر دلیل اصلی ترور این شخصیت علمی است.



"داریوش رضایی‌نژاد" دانشجوی برق قدرت دانشگاه "خواجه نصیر‌الدین طوسی" روز شنبه- یکم مردادماه- در مقابل درب خانه خود در خیابان "بنی‌هاشم تهران" ترور شد.



 همسر و کودک "رضایی‌نژاد" در این اقدام تروریستی مصدوم و برای مداوا به بیمارستان‌ منتقل کردند. ‌"داریوش رضایی‌نژاد" با وزارت دفاع کشور همکاری داشت.

  • کد خبر : 54736
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار