خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/21 - 16:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جلالی خبر داد؛

بررسی تحولات منطقه با حضور کارشناسان در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی تحولات منطقه در این کمیسیون با حضور کارشناسان خبر داد.


 به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)، "کاظم جلالی" در تشریح موضوعات مورد بررسی جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: با عنایت به خیزش عظیم اسلامی و مردمسالاری خواهی در منطقه کمیسیون امنیت ملی باتوجه به مسئولیت ذاتی خود و همچنین با عنایت به تاکید ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم کمیسیون به شکل جدی مسائل منطقه را رصد می کند.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، تصریح کرد: صبح امروز هم در صحن مجلس ریاست محترم کمیسیون جمع بندی تحولات منطقه را برای نمایندگان مجلس توضیح داد و برخی نمایندگان هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند و از مواضع اتخاذی کمیسیون و پیگیری هایش خصوصاً در تعطیلات نوروز تقدیر کردند.



نماینده شاهرود افزود: بی تردید تحولات منطقه بسیار ریشه دار است و با خشونت نمی توان مطالبات مردم را نادیده گرفت.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اگرچه تلاش امریکایی ها طولانی تر کردن عمر دیکتاتورهاست و یا تلاش می کنند با سوءاستفاده از فرصت، پس لرزه های این خیزش عظیم اسلامی را مدیریت نمایند اما هوشیاری دنیای اسلام و مردم بسیار بالاست و تاکنون در این تحولات هوشیاری خود را نشان داده اند.



جلالی در پایان گفت: کمیسیون کماکان تحولات منطقه را موردنظر دارد و رصد خواهد کرد.

  • کد خبر : 42856
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار