خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/12 - 13:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضور معاون وزیر امور خارجه و نماینده شورای عالی امنیت ملی:

بررسی تحولات سوریه درجلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه‌ی فوق‌العاده صبح امروز این کمیسیون با حضور معاون وزیر امور خارجه و نماینده شورای عالی امنیت ملی برای بررسی روند تحولات سوریه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید حسین نقوی حسینی، در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات جلسه فوق العاده امروز (دوشنبه 12 تیر ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت:  16 ماه گذشته در یک رویکرد غیرمنطقی و ظالمانه همه ظرفیت‌های قدرت‌های جهان غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها برای تغییر ساختار سیاسی سوریه تجمیع شد ولی با توجه به اینکه مردم و دولت سوریه مخالف جدی دخالت بیگانگان در کشور خود هستند، امروز در برابر این دخالت‌ها به ویژه اقدامات تروریستی ایستاده‌اند.



نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حفظ ساختار سیاسی سوریه، اعلام کرد: برگزاری انتخابات مجلس در این کشور گامی مهم در جهت اصلاحات سیاسی بود که جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت کرد.



وی ضمن تمجید از مواضع منطقی و اصولی روسیه و چین، تاکید کرد: اجلاس ژنو و چند اجلاس قبل از آن نشان داد که این‌گونه دخالت‌های غیرمنطقی تاثیری در تحولات سوریه نخواهد داشت.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، همچنین با یادآوری سفر قریب‌الوقوع رئیس مجلس سوریه به تهران بر ضرورت افزایش این ارتباط‌ ها در جهت حمایت از سوریه تاکید کرد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 77872
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار