خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/09 - 18:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز صورت گرفت /

بررسی تحقیق ‌و ‌تفحص از فولاد با حضور وزیر صنعت/ نمایندگان درخواست نعمت زاده را نپذیرفتند

جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور کرباسیان رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و وزیر صنعت برگزار شد.


سید محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جزیئات جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون رئیس جدید سازمان ایمیدرو گزارشی از حوزه کاری خود ارائه داد.



نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در جلسه امروز بررسی ضرورت انجام تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور بررسی شد و برخی از اعضا طرح مذکور را امضا کردند.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در جلسه امروز حضور داشت و درباره تحقیق و تفحص از صنعت فولاد خطاب به اعضای کمیسیون صنایع و معادن اعلام کرد «اجازه دهید مدیریت جدید مستقر شود سپس درباره تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور تصمیم گیری کنید» که پاسخ نمایندگان مبین این بود که تحقیق و تفحص به منظور حمایت از صنعت فولاد کشور است.



لازم به ذکر است در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب،‌ سید حسین دهدشتی، هادی قوامی، رمضانعلی سبحانی فر، سید‌حسین نقوی حسینی و احمد توکلی طرح تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور را امضا کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 111943
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار