خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/28 - 18:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی لارگانی خبر داد:

بررسی بیشتر کمیسیون اقتصادی بر نحوه اجرای قانون مبارزه با پولشویی

**عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده معاون پارلمانی وزارت اقتصادی و دارایی در مجلس حاضر شد، گفت: پس از قرائت گزارش نحوه اجرا قانون مبارزه با پولشویی مقرر شد جلسه‌ای دیگر برای بررسی بیشتر در این زمینه تشکیل شود.

"سید ناصر موسوی لارگانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی از نحوه اجرا قانون مبارزه با پولشویی و مطالبات شبکه بانکی کشور به کمیسیون اقتصادی ارسال کرد: گفت: این گزارش با حضور شهریاری نماینده معاون پارلمانی وزیر اقتصادی قرائت شد و مقرر شد برای بررسی بیشتر نشست دیگر برگزار شود.

نماینده مردم فلاورجان افزود: این جلسه در آینده نزدیک در کمیسیون اقتصادی مجلس یا در وزات اقتصاد و دارایی با حضور مسئولان این وزارتخانه، بانک‌ها و نماینده وزارت اطلاعات تشکیل خواهد شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون، گفت: همچنین 3 ماده دیگر از لایحه امور گمرکی که مرتبط با ترانزیت خارجی بود بررسی شد.

به گفته موسوی، مواد 52، 53 و 54 که تکلیف ترانزیت خارجی و تخلفات محموله‌ها را تعیین می‌کند بررسی شد و مقرر شد در جلسه آتی کمیسیون بحث و بررسی بیشتری بر روی ماده 54 که به تخلفات گمرکی مربوط است، صورت گیرد.

نماینده مردم فلاورجان ادامه داد: تا اتمام کار لایحه امور گمرکی زمان بسیاری صرف خواهد شد، به همین جهت در جلسه امروز کمیسیون پیشنهاد داده شد کمیسیون اقتصادی به مدت دو روز در یکی از شهر قشم یا مشهد برای بررسی بهتر و دقیق‌تر مستقر شود تا در زمان کوتاه‌تری بررسی این لایحه به پایان برسد.   

  • کد خبر : 33890
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار