خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/08 - 18:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
خالقی خبر داد:

بررسی بودجه وزارت بهداشت، بهزیستی و هلال احمر در کمیسیون بهداشت

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شواری اسلامی از ارائه و بررسی بودجه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی و دستگاه‌های سازمان بهزیستی و هلال احمر به این کمیسیون خبر داد.


"بشیر خالقی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص برنامه کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: روز گذشته کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بندهای مرتبط با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را با حضور معاون وزیر مورد بررسی قرار داد.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه معاونت برنامه ریزی بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی در ارتباط با مصوبات مربوط به بهداشت، سلامت ودرمان توضیحاتی ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مسئولان سازمان بهزیستی با حضور در کمیسیون بهداشت در خصوص بودجه سال 1390 گزارشی را ارائه کردند.

وی یادآورشد: مسئولان سازمان بهزیستی از افزایش 24 درصدی بودجه بهزیستی در سال 1390 ابراز رضایت داشتند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: در ادامه مسئولان هلال احمر از لایحه بودجه سال به دلیل برخی موادی که بر دامنه کاری آنها اضافه شده ابراز نارضایتی می‌کردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان هلال احمر معتقد بودند با توجه به اینکه امسال برای اولین بار بودجه آتش نشانی به بودجه آنها اضافه شده در نتیجه لازم است، حمایت یا اعتبار بیشتری برای آنها در نظر گرفته شود.   

 

  • کد خبر : 39184
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار