خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/10 - 17:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
بزرگواری خبر داد:

بررسی بودجه شرکت مدیریت منابع آب در کمیسیون کشاورزی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بررسی بودجه شرکت مدیریت منابع آب در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.


"محمدعلی بزرگواری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت به بررسی بخشی از بودجه وزارت نیرو در نشست امروز کمیسیون کشاورزی، اشاره کرد و گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی در نشست امروز (سه شنبه 10 اسفند) با حضور نمایندگان وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع بودجه این بخش را در لایحه بودجه 90  بررسی کردند.



نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی با تاکید بر حساسیت اعضای کمیسیون کشاورزی در مورد تخصیص اعتبارات مناسب برای بخش آب در بودجه وزارت نیرو، تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر و بروز مشکلات پی در پی در حوزه مدیریت منابع آب، اعضای کمیسیون کشاورزی نسبت به موضوع آب و منابعی که برای آن اختصاص پیدا می کند حساس‌تر شده‌اند.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی همچنین افزود: در این نشست مباحثی در مورد چگونگی عملکرد شرکت مدیریت منابع آب در سال 89 و چگونگی جذب اعتبارات این بخش در سالی که گذشت بررسی شد.



بررسی لایحه بودجه 90 از اول هفته  جاری ( هفته دوم اسفند) در دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس قرار گرفته است. برخی کمییسیون‌های مجلس با تشکیل کمیته‌های تخصصی و برخی دیگر با تقسیم بودجه به بخش‌های مختلف لایحه بودجه 90 را بررسی می‌کنند.

  • کد خبر : 39466
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار