خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/23 - 16:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدعلی موسوی‌جرف:

بررسی افزایش توان اعتباری بانک‌ها در کمیسیون اقتصادی تمام شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که در اعضای این کمیسیون در نشست امروز خود طرح افزایش توان اعتباری بانک‌ها و حمایت از تولید را تصویب کردند، گفت: گزارش نهایی این کمیسیون درباره این طرح بعد از تصویب لایحه بودجه سال 90 کشور در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.


"سیدعلی موسوی‌جرف" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، تصریح کرد: در نشست امروز (سه شنبه 23 فروردین) کمیسیون اقتصادی مجلس، اعضا طرح افزایش توان اعتباری بانک‌ها و حمایت از تولید را تصویب کردند.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح افزایش توان اعتباری بانک‌ها و حمایت از تولید 10 ماده دارد، گفت: ماده‌هایی از این طرح نیاز به اصلاح داشت که اعضا بعد از اصلاح‌های لازم این طرح را تصویب کردند.



وی افزود: گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح افزایش توان اعتباری بانک‌ها و حمایت از تولید، بعد از تصویب لایحه بودجه سال 90 کشور در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.



موسوی جرف درباره دستور کار دیگر نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: اعضای این کمیسیون در نشست امروز خود ماده 50 لایحه اصلاح نظام سنفی کشور که نیاز به بازبینی مجدد داشت را اصلاح کردند.



سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 20 ماده از لایحه اصلاح نظام سنفی کشور نیاز به اصلاح دارد که اعضای این کمیسیون تا کنون 12 ماده از آن را اصلاح کرده‌اند.  

  • کد خبر : 43140
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار