خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/28 - 09:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حاجی اصغری خبر داد:

بررسی اطلاعات جدید صندوق بیمه محصولات کشاورزی در هفته جاری

**رییس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در هفته جاری کمیته تفحص این صندوق برای بررسی اطلاعات تشکیل جلسه خواهد داد.

"سید محمدرضا حاجی اصغری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: با توجه به اینکه مجلس تمام وقت مشغول بررسی برنامه پنجم توسعه بود امکان تشکیل جلسه و بررسی اطلاعات رسیده از صندوق بیمه محصولات کشاورزی نبود.

نماینده مردم میانه در مجلس تاکید کرد: پیش از شروع بررسی برنامه پنجم توسعه در مجلس، قرار بود کمیته تحقیق و تفحص دو محور اولیه تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی را بررسی کند که با ورود به برنامه این نشست به تاخیر افتاد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به تشکیل جلسه کمیته در هفته جاری، ادامه داد: در جلسه آتی اطلاعات جدیدی که از صندوق بیمه محصولات کشاورزی به کمیسیون ارجاع شده است را بررسی خواهیم کرد.

علل عدم پرداخت خسارت به کشاورزان، میزان پرداخت خسارت با توجه به خسارت وارده در سالهای اخیر، مشخص کردن درصد پوشش بیمه محصولات کشاورزی، ضریب تراکم بیمه محصولات کشاورزی، امتناع از تحت پوشش قرار دادن خسارت در نوع محصول، اقدامات در زمینه امتناع محصولات کشاورزی نسبت به خسارت از هر نوع و نحوه خرید و ساخت ساختمان صندوق بیمه محصولات کشاورزی از جمله محورهای کمیته تحقیق و تفحص، که مورد آخر محور جدید کمیته دوره هشتم است.

عیسی جعفری نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار، کاظم فرهمند نماینده مردم مهریز، ابرکوه و بافق، داود محمدجانی نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید، سید محمدرضا حاجی اصغری نماینده مردم میانه، وکیل سپه اجیرلو نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار، یونس اسدی نماینده مردم مشکین شهر، سیروی برنا بلداجی نماینده مردم بروجن و علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری کمیته تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی را تشکیل داده‌اند.

  • کد خبر : 33790
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار