خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/08 - 17:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کولیوندخبر داد:

بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با حضور معاون سیاسی وزارت کشور

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون با حضور سید صولت مرتضوی، معاون سیاسی وزیر کشور درباره اصلاح قانون انتخابات، بحث و تبادل نظر شد.


محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، درباره جلسه عصر امروز (یکشنبه 8 مردادماه) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت:‌ نشست امروز این کمیسیون با حضور مسئولان نیروی انتظامی آغاز شد و مباحثی درباره طرح‌های نیروی انتظامی برای جمع‌آوری ماهواره، جلوگیری از تهیه و توزیع مواد مخدر و مراسمی که باید با مجوز اداره اماکن نیروی انتظامی و وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شود، مطرح شد.



کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه جلسه درباره اصلاح قانون انتخابات، با حضور سید صولت مرتضوی، معاون سیاسی وزیر کشور بحث و تبادل نظر شد.



وی افزود:‌ باید منتظر ابلاغ چارچوب برگزاری انتخابات و سیاست‌های کلی آن از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام بود تا بعد از آن لایحه دولت به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس ارجاع شود و در دستور کار قرار گیرد.



نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در واکنش به  مباحثی که به تازگی دررابطه با تغییر مجری انتخابات مطرح می‌شود، تصریح کرد: اگرچه قانون اساسی ناظر انتخابات را مشخص ولی درباره مجری آن سکوت کرده اما در فضای فعلی سیاسی کشور هر کدام از وزارتخانه‌ها کار تخصصی مرتبط با خود را انجام می‌دهند، موضوع تقسیمات کشوری و انتخابات مرتبط با وزارت کشور است و اجرای انتخابات به جز وزارت کشور به هیچ نهاد دیگری واگذار نمی‌شود.



جلسه بعدی کمسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس صبح سه‌شنبه (10 مرداد) برگزار می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 79794
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار