خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/12/04 - 18:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام شد:

بررسی ابعاد بیمه اجتماعی فراگیر/موافقت کمیسیون بهداشت با تغییر ترکیب کمیسیون تلفیق

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از بررسی بحث بیمه اجتماعی فراگیر یا همگانی در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: با اجرای بیمه اجتماعی مبلغی از هدفمندی یارانه‌ها از سهم هر شهروند خواستار بیمه کسر می شود.


محمدحسین قربانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری جزییات جلسه امروز(4 اسفندماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: طرح اصلاح ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که به تغییر در اعضای کمیسیون تلفیق اشاره دارد در دستور کار نخست کمیسیون بهداشت مجلس بود.



نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ‌هم‌اکنون کمیسیون تلفیق از تمامی اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به علاوه 2 نفر از سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس تشکیل می‌شود، ادامه داد: برای جایگزینی این ترکیب طرح تغییر اعضای کمیسیون تلفیق با یک فوریت به مجلس ارایه شده بود که با موافقت نمایندگان مواجه شد.



وی افزود: با موافقت اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نیز تصویب نهایی طرح مذکور تغییر اعضای کمیسیون تلفیق در آینده به انتخاب 9 نفر از کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، 6 نفر از کمیسیون اقتصادی و از هر کمیسیون تخصصی 3 نفر خواهند بود.



این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: بحث بیمه اجتماعی فراگیر یا همگانی یکی دیگر از موضوعاتی بود که امروز در کمیسیون بهداشت مجلس بررسی شد.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: با اجرای بیمه اجتماعی مبلغی از هدفمندی یارانه‌ها از سهم هر شهروند خواستار بیمه کسر می شود در پی آن مقرر شد کمیته تخصصی کمیسیون بهداشت در این باره کارهای کارشناسی را انجام دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 122614
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار