خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/26 - 16:49
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جلالی خبر داد:

بررسی ابعاد 25 بهمن در کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر کشور

**سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در جلسه کمیسیون مصطفی محمد نجار وزیر کشور و معاونین وی حضور یافتند و ابتدا گزارشی از روند کار فتنه گران در روز بیست و پنجم بهمن ماه ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، "کاظم جلالی" با اشاره به گزارش وزیر کشور گفت: برای تجمع و فتنه گری در روز 25 بهمن طراحی های را انجام داده بودند که با هوشیاری مردم و حضور گسترده مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه و حضور به موقع و تدابیر نیروهای امنیتی و انتظامی این توطئه نیز همانند گذشته خنثی شد.

وی افزود: براساس گزارش وزیر کشور منافقین دراین ماجرا بعنوان سرباز پیاده نظام جریان فتنه عمل کردند. همچنین فضای مجازی استکبار جهت فضاسازی فعال کردند و عناصر فریب خورده را آموزش و خط دهی کردند. امریکا و انگلس به شکل رسمی اعلام حمایت کردند و متاسفانه امیدواری که سران فتنه ایجاد کردند با صدور اعلامیه ها و سخنرانی ها و مواضع همه برای این توطئه مقدمات را فراهم کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: براساس گزارش وزیر کشور توطئه اخیر آنان این بود که فراخوانی در زمان پیک ترافیک تهران انجام شد و اقدامات مذبوحانه ای انجام دادند، ولی همه این اقدامات منتهی به تجمعات با جمع های اندک در برخی نقاط مرکزی تهران شد که با هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی خنثی شد.

جلالی افزود: بر اساس گزارش وزیر کشور دراین ماجرا چند تن از نیروهای مردمی و انقلابی با تیر مجروح و دونفر به شهادت رسیدند، بررسی ها کاملاً نشان می دهد که این تیراندازی توسط عناصر خود فروخته انجام شد و اینها به دنبال پروژه نخ نما شده کشته سازی بودند.

کاظم جلالی گفت: امروز که انعکاس صدای انقلاب اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا شنیده می شود امریکا و صهیونیسم به دنبال انتقام گیری از انقلاب اسلامی ایران هستند و به زعم خود به دنبال سیلی زدن به نظام اسلامی هستند.

جلالی گفت: استکبار می داند که مصر کلید فتح بزرگ اسلامی است و موفقیت های بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: جریان شارلاتانیزم و ضدانقلاب که دیروز شعار نه غزه نه لبنان می دادند امروز باوجود حمایت قاطع ملت از مردم مصر و تونس در راهپیمایی 22 بهمن بحث مضحک حمایت شان از مردم مصر و تونس را مطرح می کنند.

جلالی در پایان گفت: انتظار آن است که دستگاه قضائی در برخورد با عوامل و سران اصلی فتنه به وظیفه ذاتی خود عمل نماید.

  • کد خبر : 38172
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار