خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/16 - 11:22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کمیسیون بهداشت بررسی می‌کند؛

بررسی آثار سوء تبلیغات دارویی در شبکه‌های ماهواره‌ای

در جلسه‌های این هفته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، معاون امور آب وزارت نیرو گزارشی درباره وضعیت آب شرب کشور و معاون غذا و داروی وزارت بهداشت نیز گزارشی درباره آثار سوء تبلیغات دارویی در شبکه‌های ماهواره‌ای را به اعضای این کمیسیون ارائه می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو روز -یکشنبه 17 مهر- گزارشی درباره  وضعیت آب شرب کشور و شهر تهران به اعضای کمیسیون بهداشت و درمان ارائه می‌کند.



ارائه گزارش معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در رابطه با آبیاری زمین‌های کشاورزی با فاضلاب نیز دومین دستور کار این کمیسیون در روز یکشنبه است.



اعضای این کمیسیون همچنین روز –سه‌شنبه 19 مهر- گزارش معاون غذا و دارو وزارت بهداشت درباره آثار سوء تبلیغات دارویی در شبکه‌های ماهواره‌ای را بررسی می‌کنند.



همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخگویی به سئوال‌های، محمدحسین فرهنگی، اقبال محمدی به نمایندگی از پنج نفر از نمایندگان، حسن ونایی به نمایندگی از چهارنفر از نمایندگان به کمیسیون بهداشت دعوت شده است.



ارائه گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اجرای بند(و) ماده(34) قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه کشور نیز در دستور کار اعضای این کمیسیون قرار دارد. /



 



پایان پیام

  • کد خبر : 60111
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم