خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/28 - 17:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی صورت گرفت؛

بررسی 2 ماده از طرح بیمه بیکاری و گزارش هیات تفحص از تامین اجتماعی

**در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، 2 ماده از طرح بیمه بیکاری، گزارش کارگروه‌های تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و همچنین طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت بررسی شد.

"سیدجواد زمانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار کرد: در رابطه با طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار در جلسه امروز و با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و مسئولان سازمان تامین اجتماعی بحث‌هایی صورت گرفت و 2 ماده از پنج ماده آن بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، در ادامه افزود: طرح بیمه بیکاری یک جریان و حمایت از بیکاران متقاضی کار نیز جریان دیگری است، به همین دلیل ما به این نتیجه رسیدیم که این طرح باید در 2 جنبه بررسی شود.

نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس، به دستور کار دوم کمیسیون اجتماعی اشاره کرد و گفت: روسای کارگروه‌های تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق‌های تأمین اجتماعی و بازنشستگی کشوری گزارش‌های خود را نیز به کمیسیون ارائه کردند و مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین در خصوص بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی که اعاده شده از شورای نگهبان بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه دقیقا همین طرح در برنامه پنجم توسعه نیز آمده است، ما بررسی آن را به تایید نهایی برنامه پنجم از سوی شورای نگهبان موکول کردیم.

  • کد خبر : 33879
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار