خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/15 - 09:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم دیر و کنگان:

بحران آب شرب آینده بوشهر را تهدید می‌کند

**نماینده دیر و کنگان با اشاره یه اینکه در یک دهه آینده در استان بوشهر بحران آب شرب خواهیم داشت، از نشستی با معاون وزیر نیرو در این مورد خبر داد و گفت: در نشستی با معاون آب وزارت نیرو، موضوع حیاتی آب و جلوگیری از وقوع بحران آب شرب در استان بوشهر را مورد بررسی قرار دادیم.

"عسکر جلالیان" نماینده مردم دیر، کنگان و جم در گفت و گو با خانه ملت، ضمن تشریح برخی از نشست های خود در هفته گذشته به موضوع جلسه با معاون آب وزیر نیرو برای جلوگیری از بوجود آمدن بحران آب شرب در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: تحقیقات کارشناسی نشان می دهد که بواسطه برخی مسائل در یک دهه آینده در استان بوشهر با بحران آب شرب مواجه خواهیم شد و اگر از هم اکنون به فکر مقابله با این موضوع نباشیم ممکن است در آینده با مشکل جدی مواجه شویم.

وی دلایل نگرانی از وضعیت آب شرب در آینده را به مسائل زیست محیطی مرتبط دانست و گفت: با توجه به رشد جمعیت و فقر گسترده ای که در سفره های آب زیر زمینی بوجود آمده است و همچنین کمبود بارشی که در استان خشک بوشهر شاهد آن هستیم، بصورت جدی نگرانی هایی در مورد تامین آب شرب این استان در آینده وجود دارد.

نماینده دیر و کنگان با تاکید بر پیگیری این موضوع در جلسات متعدد با مسئولین آب استان بوشهر، به نشست اخیر خود با معاون آب وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: جلسه ای را با عطار زاده معاون آب وزارت نیرو داشتیم و در این جلسه در خواست کردیم خط دوم پروژه آبرسانی کوثر در استان بوشهر در دستور کار قرار بگیرد، خوشبختانه توجیهات ما مورد قبول قرار گرفت و مقرر شد تا کارهای اولیه در مورد این موضوع انجام شود.

جلالیان با اشاره به اینکه موضوع آب شرب، نیازمند نگاهی جدی در استان بوشهر است، گفت: امیدواریم با درایت مسئولان از وقوع بحران آب شرب در استان بوشهر جلوگیری شود.

وی همچنین از برگزاری جلسه ای با معاون تامین نیروی انسانی وزارت نفت در خصوص بحث اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در مجموعه های تحت مدیریت وزارت نفت خبر داد و گفت: معتقدیم باید از ظرفیت مجموعه های وزارت نفت برای استخدام افراد بومی در استان بوشهر استفاده شود.

  • کد خبر : 24120
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار