خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/08 - 17:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدعلی موسوی‌جرف:

بانک کشاورزی نماینده ایران در شرکت بیمه اتکایی اکو شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود لایحه اساسنامه شرکت بیمه اتکایی اکو را بررسی کردند، گفت: بر اساس تصمیم اعضای این کمیسیون، بانک کشاورزی به عنوان نماینده ایران در این شرکت معرفی شد.


"سیدعلی موسوی‌جرف" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی در نشست عصر امروز (یکشنبه هشتم خرداد) خود لایحه اساسنامه شرکت بیمه اتکایی اکو را بررسی کردند، تصریح کرد: بر اساس تصمیم اعضا بانک کشاورزی به عنوان نماینده ایران در این شرکت معرفی شد.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در لایحه اساسنامه شرکت بیمه اتکایی اکو شرکت بیمه مرکزی ایران به عنوان نماینده ایران در این شرکت معرفی شده بود، افزود: بیشتر فعالیت‌های شرکت بیمه اتکایی اکو نظارتی است و تنها 20 درصد فعالیت بیمه اتکایی انجام می‌دهد.



وی ادامه داد: با توجه به این که شرکت بیمه مرکزی ایران باید به فعالیت‌های نظارتی خود عمل کند، اعضای کمیسیون اقتصادی در نشست عصر امروز خود بانک کشاورزی را به عنوان نماینده ایران در شرکت بیمه اتکایی اکو معرفی کردند.



سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اساسنامه شرکت بیمه اتکایی اکو یک ماده واحده است، اظهار کرد: اعضای این کمیسیون پس از بررسی این ماده واحده، رسیدگی به بخش جزئیات این لایحه را آغاز می‌کنند.



لایحه اساسنامه بیمه شرکت بیمه اتکایی اکو 29 ماده دارد.

  • کد خبر : 49229
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار