خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/29 - 10:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
تصویب کلیات طرح جامع نظام باشگاه داری در کمیسیون اصل 44

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شوند

عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی از تصویب طرح جامع نظام باشگاه داری خبر داد و گفت: بنا به گفته "علی سعیدلو" کارهای اولیه واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام شده و مراحل بعدی آن بر عهده وزارت امور اقتصاد و دارایی است.


"علی اصغر یوسف نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با اشاره به برگزاری  نشست امروز- 29 فروردین- کمیسیون ویژه اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: در جلسه امروز طرح نظام جامع باشگاه داری با حضور علی سعیدلو، مسئولان وزارت امور اقتصاد و دارایی و نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی و با اتفاق آرا تصویب شد.



نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: البته اعضای کمیسیون در نظر دارند در نشست‌های بعدی وارد جزئیات این طرح شده و با اضافه کردن موادی مشکلات ورزش و باشگاه‌داری کشور را برطرف کنند.



 



اعلام آمادگی برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس



عضو کمیسیون اصل 44 قانون اساسی ادامه داد: در این جلسه همچنین عنوان شد که باید ورزش در شرایطی به سمت سرمایه‌گذاری مردمی برود که دولت زیر ساخت‌های آن را فراهم کند.



به گفته یوسف‌نژاد، علی سعیدلو برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.



این نماینده گفت: سعیدلو با بیان اینکه در بودجه سال 90 درآمدی از محل واگذاری این 2 باشگاه دیده شده است، عنوان کرد کارهای اولیه واگذاری انجام شده و مراحل بعدی آن بر عهده وزارت امور اقتصاد و دارایی است.



عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی اظهار کرد: نمایندگان مسائلی چون حق پخش تلویزیونی، کاهش تصدی‌گری دولت در ورزش و اختصاص یارانه به ورزش را با سعیدلو  در میان گذاشتند.

  • کد خبر : 43796
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار